Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Mazda atklāj sociālo portālu Latvijā
Publicēts 5. jūlijā, 2011.
Mazda pārstāvis Latvijā SIA „Baltic Motors, Ltd“ atklājis jaunu sociālo portālu zoomzoom.lv. Tas izveidots īpaši Mazda markas automobiļu faniem un lietotājiem. Piereģistrējoties zoomzoom.lv būs iespējams ne vien uzzināt jaunāko informāciju par Mazda modeļiem un sasniegumiem, bet arī pirmajiem saņemt īpašus piedāvājumus no Mazda autorizētā dīlera un servisa, kā arī iesaistīties diskusijā par tēmām, kas aktuālas šo automobiļu īpašniekiem.

„Sociālo interneta vietņu apmeklētāji arvien biežāk teicas apvienoties interešu grupās un nedaudz nošķirties no „lielās masas”, zoomzoom.lv ideju pamato Inchcape Latvija mārketinga vadītāja Laura Jēgere. Zoomzoom.lv lietotāji turpmāk varēs piereģistrēties jaunāko modeļu testa braucieniem, piedalīties ekskluzīvos Mazda pasākumos, kā arī sazināties ar Mazda darbiniekiem tiešsaistē. „Ne velti zoomzoom.lv oficiāli saucas „Mazda Latvija Zelta klientu sociāls portāls”. L. Jēgere turpina:„Mēs zinām, ka daudziem Mazda īpašniekiem viņu auto ir kas vairāk nekā pārvietošanās līdzeklis, un tieši tāpēc šie klienti mums ir īpaši.”

Sagaidot vasaru, Mazda dīleris aicina iepazīties ar speciālo Mazda aprīkojuma pakotni Samurai. Tajā ietilpst aerodinamisku spoileru komplekts, no iekšpuses apgaismoti sliekšņi un citi dekoratīvi elementi. Kopumā iegādājoties Mazda Samurai automašīnu būs iespēja ietaupīt līdz pat 2200 latiem. Sevišķi piemērots Samurai akcijas piedāvājums būs tiem pircējiem, kas lūkojas pēc Mazda automašīnas ar automātisko pārnesumkārbu. Patlaban Mazda3 un Mazda6 ar automātisko transmisiju iegādājamas par cenu, kas ir pat zemāka nekā tādām pašām automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: