Arhīvs
Marts, 2024
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Rosina noteikt skaidrus standartus biroja tehnikas apkalpošanas uzņēmumiem
Publicēts 11. jūnijā, 2010.
Lai izvairītos no klientu vilšanās par nelietderīgu līdzekļu izlietošanu un kārtridžu uzpildes pakalpojuma diskriminācijas, kas rodas negodīgu biroja tehnikas apkalpošanas uzņēmumu darbības rezultātā, SIA VIVA IT aicina ieviest skaidrākus pakalpojumu kvalitātes standartus.

Šobrīd ikvienam uzņēmumam un privātpersonai ir ļoti būtiski līdzekļus izmantot iespējami optimāli un ekonomiski. Par to liecina arī pieprasījuma pieaugums pēc drukas kartridžu otrreizējas uzpildes. Cilvēki vēlas tehniku izmantot maksimāli efektīvāk, ja to ļauj ražotājs. Diemžēl ir uzņēmumi, kas to izmanto, nekvalitatīvi uzpildot kartridžus, taču pieprasot par to pilnu samaksu.

“SIA VIVA IT arī tādam nelielam pakalpojumam kā drukas kārtridžu uzpilde pieiet ar lielu atbildību, rūpīgi veltot laiku ikvienai klienta vēlmei, tādēļ ir nepatīkami saskarties ar klientu stāstīto, par servisu citos uzņēmumos, kad toneris kārtridžos iepildīts nepilnīgi vai pavirši,” norāda SIA VIVA IT servisa vadītājs Juris Beriņš.

Lai veicinātu uzņēmumu atbildību pret klientiem, kā arī veicinātu cilvēku uzticību biroja tehnikas apkalpošanas uzņēmumiem, aicinām izstrādāt standartus, kas noteiktu skaidru kartridžu atkārtotas uzpildes kārtību un kvalitātes standartus, kas būtu saprotami katram šī pakalpojuma lietotājam. Standarti būtu noderīgi arī valsts iepirkumu sagatavotājiem, kas patlaban nereti sastopas ar grūtībām definēt savas vajadzības šajā jomā.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: