Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Vision Express: 2010. gada sezonas galvenās tendences saulesbrillēs – retro mūsdienīgā izpildījumā un lielas formas
Publicēts 11. jūnijā, 2010.
Optikas veikalu Vision Express Latvijas tīkla speciālisti apkopojuši saulesbriļļu modes tendences 2010. gada vasaras sezonā. Galvenā ideja – sieviešu un vīriešu brillēs dominē pagājušā gadsimta 60., 70. un 80. gadu stila formas. Vintāžas akcenta klātbūtne jaušama klasiskajos, sportiskajos un luksusa klases (luxure) modeļos. Šīs sezonas krāsas ir brūna, sarkana, violeta un zila. Vision Express prognozē, ka tuvāko gadu laikā Latvijā saulesbriļļu pircēji šo aksesuāru atjaunos reizi divos gados, nevis katru gadu, kā tas bija līdz šim.

„Vairums pircēju, kas nāk uz salonu iegādāties saulesbrilles, uzdod divus jautājumus: kāda briļļu forma viņiem piestāv un kas patlaban ir modē. Uzreiz varu sacīt, ka mode kļuvusi demokrātiskāka, jau otro sezonu balles karaliene ir eklektika, t.i., dažādu virzienu un stilu sajaukums. Nav iespējams viennozīmīgi nosaukt dominējošo akcentu. Saulesbrilles, kas ir modē šajā sezonā, nezaudēs savu aktualitāti arī pēc gada,” pastāstīja Natālija Karpušina, kompānijas Vision Express Baltija saulesbriļļu un ietvaru iepirkumu menedžere.

„Runājot par populārākajiem 2010. gada sezonas modeļiem, jāteic, ka tas ir Ray Ban modelis Wayfarer, kura paveidi atrodami arī daudzu citu zīmolu piedāvājumā. Vēl viena vintāžas stila topa pozīcija ir modelis Aviator.
Ja skatāmies uz elegantākām brillēm, jo īpaši sieviešu modeļiem, te izceļas t.s. „kaķa acu” un „tauriņu” modeļi, kur modi diktē Dior, Gucci. Dominējošais retro stils izpaužas arī briļļu lielajās formās, kas bija raksturīgs pērnā gadsimta 80. gadiem. Spilgtus piemērus varam ieraudzīt Prada, Missoni, Gucci kolekcijās. Cilvēkiem, kam patīk pievērst sev uzmanību, varam ieteikt ekskluzīvos zīmolus Chopard un Cartier. Pēdējais no minētajiem ir izstrādājis vintāžas līniju, kas nosaukta Žaklīnas Kenedijas Onasis vārdā. Vārdu sakot, visi zīmoli patlaban rotaļājas ar senatni,” kopainu papildināja N.Karpušina.

Vision Express Baltija uzsver, ka atšķirībā no citiem Latvijas optikas mazumtirdzniecības tirgus spēlētājiem kompānija piedāvā visplašāko saulesbriļļu izvēli vidējā un augstā cenu kategorijā. „Mēs turpinām papildināt mūsu sortimentu ar jauniem zīmoliem. Kopš jūnija mūsu salonos nopērkamas Guess un Itālijas zīmola Rock&Republic saulesbrilles. Īsteniem lietpratējiem un estētiem mums ir arī modeļi no Alain Mikli,  un Starck kolekcijām,” norādīja kompānijas Vision Express Baltija saulesbriļļu un ietvaru iepirkumu menedžere.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: